torsdag 1 mars 2012

Och vinnare blev........

Dagens inlägg innehåller inga "pyssligheter"
Men det är dags att presentera vinnaren av min lilla utlottning.
Det var det här som låg i potten:


Klurade på hur lottningen skulle gå till......Skrev ut alla kommentarer och numrerade efter hur många lotter.........det blev 261 st!!!!!Tyckte att Random.org verkade vara en bra lösning.Vinnaren blev NR 137Grattis Sandra!!

Vilken inspiration man får på din blogg :) Gillar din ask till chokladasken.
Har länkat på min sidebar och blivit medlem-bloggintreserad, så 3 lotter :)
/Sandra

Meddela mej din adress till angsta(snabel-a)hotmail.com så
kommer paketet på posten.

Så roligt att så många ville vara med!!!
Vi får väl se när det dyker upp något att fira nästa gång.....

Ha det så bra!!!!


11 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS TILL SANDRA :)

    Och tack för en härlig blogcandy!!

    Kramen Majsan

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren Sandra..!
    Å tack till att ha fått
    denna chans.

    Kram
    Sussie B.

    SvaraRadera
  3. Stort TILLYKKE til vinderen. knus morkaren.

    SvaraRadera
  4. Grattis till Sandra!
    kram en annan Sandra :)

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till Sandra! :)
    Ha en fin dag.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis grattis! jag har lite att fira jag å så håll lite koll hos mig inom en snar framtid ;)

    SvaraRadera
  7. Men... De var ju JAG :) Tjohooo va kul!
    Tack tack

    SvaraRadera
  8. congrats to sandraand really thanks for giving us this chance! cool!

    SvaraRadera