lördag 12 maj 2012

Ändrade planer...

Det skulle bli en present förpackning....men blev visst en ljuslykta!

It was supposed to be a gift box .... but it became a lantern!


Jag skar ut en liten present förpackning av brun cardstock med Cameon men tyckte 
den borde bli en bra ljuslykta med ett batteri värmeljus inuti.

I cut out a small gift box of brown cardstock with my Silhouette Cameo but then
 I changed my mind and thought it would be a nice lantern if I put a battery tea light inside.



En knopp av en tapetserar nål, en del från ett smycke, en pärla och en bit
av en gammal julgransljushållare. Bladen nertill är en metallblomma som jag klippt isär.

A knob of a tapestry needle,  a piece of jewelry, a pearl and a piece from
an old Christmas tree candle holder. The leaves at the bottom is a metal flower that I cut apart.



Fler blad från metall blommor...här som fötter.
Grönt Mullberrypapper på insidan ger ett mysigt sken.

More petals from metal flowers ... here as feets.
Green Mulberry Paper on the inside.



Man brukar i allmänhet beklaga när man fotat i mörker, men här är det ju meningen...

Here is how it looks in the dark....



Jag gillar verkligen Mullberry papperets struktur.

Lördagar är ju min dag på Reprintbloggen....i dag har jag knåpat ihop ett kort
som jag visar där.... välkommen över dit för att se hela kortet!!

Saturdays are my day at The Reprintblog, today I made a card.
You can see the whole card HERE


Ha det gott!!




14 kommentarer:

  1. Så läcker!
    Fina och kreativa detaljer, du är påhittig du.
    Det får väl bli en ljuslykta i present :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Superläcker =)
    Jag älskar när man först tänkt något....men sedan blir det något annat, och i detta fall verkligen något helt annat,,,,,men underbart snyggt! Det är skapande i högsta toppform =)

    Den är så snygg och toppen på den superfin. Himla smart med "fötterna".

    kram Iffa

    SvaraRadera
  3. WOW!
    Det va en snygg lykta.
    Fina papper och läckra metall dekorationer som fötterna m.m.
    Denna gillade jag mycket.
    Må gott!

    SvaraRadera
  4. Men jisses så läckert det blev, underbart vackert, gillar massor :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  5. Wow så fin!
    Härligt med alla metaldekorationer på, gör pricken över i:-)
    Tack för ditt besök och kommentar hos mig,jag blir så glad över det.

    Ha en fin söndag
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Vacker lykta med vackert sken i mörkret. Fiffiga dekorationer och en lykta kan också vara en perfekt present. kram bibbi

    SvaraRadera
  7. Helt fantastisk! Jätte jätte läcker!

    SvaraRadera
  8. Den blev supersnygg Angelica, gillar lösningen på toppen ;)

    SvaraRadera
  9. Riktigt vacker lykta!!

    bebis formen köpte jag hos sockerflinga. http://sockerflinga.se/products-page/silikonformar/fi-baby/

    SvaraRadera
  10. The lantern is gorgeous! Angelica, you are so talented

    SvaraRadera
  11. Snygg! knoppen och bladen under är såå fina
    Kram Pia

    SvaraRadera